05/07/2022

Oekraïense vluchtelingen vinden de weg naar Belgische banken

 
01/07/2022

Digital Payment Barometer 2022: Opmars digitaal betalen zet zich verder door

 
29/06/2022

Hypothecaire kredietverlening blijft op peil in het tweede trimester van 2022

 
20/06/2022

Digitaal bankieren voor alle Brusselaars

 
09/06/2022

Beleggen voor een betere toekomst: 5 tips om meer te doen met je spaargeld

 
20/05/2022

Oekraïense grivna kan vanaf 1 juni ingewisseld worden in ons land

 
19/05/2022

Belgische banksector werkt aan IBAN‑naamcontrole, in de strijd tegen factuurfraude

 
18/05/2022

Geldezels: steeds meer jongeren bereid om hun bankkaart uit te lenen in ruil voor geld

 
09/05/2022

11.292 bankrekeningen geopend door Oekraïense vluchtelingen in België

 
05/05/2022

Ook in eerste trimester van 2022 record aan hypothecaire kredietverlening

 
03/05/2022

Phishingfraude in 2021: de cijfers

 
06/04/2022

Evolutie hypothecair krediet in februari 2022

 
25/03/2022

Cijfers ICB‑sector 4de trimester 2021

 
11/03/2022

Belgen bankieren steeds vaker online: de cijfers

 
09/03/2022

Belgische banken bieden Oekraïense vluchtelingen basisbankdienst aan

 
08/02/2022

De markt van het consumentenkrediet had in 2021 nog steeds te lijden onder de coronacrisis, maar kende minder achterstallige betalingen

 
28/01/2022

Hypothecaire kredietverlening in 2021 opnieuw op pre‑corona niveau

 
25/01/2022

Contactloos betalen: eenvoudig en veilig

 
13/01/2022

In 2021 kreeg de bankoverstapdienst Bankswitching ruim 107 000 aanvragen

 
10/01/2022

Nieuw nummer van Card Stop: 078 170 170